×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Jag är kär i min syster

Postat av Ilys den 23 Juli 2009, 00:31
2 796 kommentarer · 26 238 träffar
Ber om ursäkt att hela skiten har blivit tok-grötigt. Alla mellanslag mellan konversationer osv har fuckat upp totalt.

Del 2 http://www.fragbite.se/?thread ID=848189

DEL 3 : http://www.fragbite.se/?thread ID=999240

Del 4: http://www.fragbite.se/?thread ID=1084068

Konstigt..först gör man en ny tråd, del 2, som blir borttagen. Sen helt plötsligt får man tillbaka den och börjar uppdatera igen. Men vafan har hänt nu? Jo, de har tagit bort den igen????


Hejsan!

För 1 vecka sedan så kom min syster, Marie, hem ifrån England, där hon har studerat Ekonomi i 3 år.
Jag har inte träffat henne sedan hon drog, då jag aldrig haft tid att följa med mina päron dit ner. Har iofs snackat med henne på msn och i telefonen men det är inte samma sak.

När hon kom hem så tänkte jag för mig själv "wow, fan vad snygg hon har blivit". Hon hade verkligen blivit förändrad till utseendet. Hon bor hos mig och ska fortsätta göra det tills hon hittar något eget.
Min syster är, som sagt, otroligt vacker tycker jag. Hon går runt i trosor och BH väldigt ofta för eftersom vi är syskon så antar hon väl att jag inte "tittar" lite noggrannare på henne :P. Jag blir fan kåt, och det är fan inte lite heller.

Nu till problemet :/
JAG ÄR KÄR RENT UT SAGT.
Vafan ska jag göra? Det ända jag tänker på när jag ska sova är flickan som sover i rummet brevid. Jag blir fan galen.

Jag är 21 år och hon fyller 22 nu i Augusti.

HJÄLP!

---------------------------- - --------

Edit : Tänker INTE lägga upp nakenbilder på henne när hon går i underkläder. Det är fan oshyst. Och ni som säger att "PRINTA TRÅDEN OMFG VISA HENNE" är fan taskiga. Jag ber om hjälp här.
Nu ska vi iafl sätta oss i soffan och ta några öl och prata om hennes liv i England, samt titta på lite bilder hon har tagit.

---------------------------- - ------------------------------ -

EDIT 2:
Okey, vi hade det mysigt i soffan fast jag tänkte ju bara en och samma sak hela tiden, så det blev ganska jobbigt att sitta och lyssna på henne.
Ser att vissa av er vill att jag ska prova att smyga på henne i duschen eller testa att kyssa henne. Vettefan alltså? Jag vill ju försöka bli av med mina konstiga tankar, men iofs, hon kanske tänker exakt samma sak och då är vi hemma :D.
Jaja, jag ska dra till jobbet snart och kommer väl uppdatera ikväll, efter vår middag ute på någon Kinesisk restaurang. Hon ville se Harry Potter på bio också, kanske kan dra en o en annan smek där?

Hörs senare...

---------------------------- - ---

EDIT 3:
Tänkte dra en update nu när jag har lunch och precis ätit klart.
Jag har förstått att många av er, de flesta, tycker att jag är sjuk. Men då har ni aldrig haft en syrra som ser så jävla bra ut som min gör. Ni skulle tamefan känna samma sak tror jag.
Och nej, det är INTE bara för att jag är "kåt". Hon är så vacker att vad jag än gör så är det "Marie" i huvudet på mig hela tiden. Kan fan inte ens jobba ordentligt.
Har iaf beställt biljetter till Harry potter nu. Klockan 21.15 börjar den. Är ledig imorgon så kände för att ta den sena bion då det är lite mindre folk ifall...ja ni vet. LOVAR att jag inte kommer tänka ett skit om handlingen osv i filmen. Kommer nog bara att sitta där och tänka "ska man lägga handen på hennes lår och se hur hon tar det". Tror detta kommer bli en jobbig kväll fast ändå mysig, om ni förstår.

Säg att jag är sjuk, incest, hjärndöd och allt. Jag kanske är lite vrickad MEN även jag måste få hjälp.
Anledningen till att jag söker hjälp här är för att man läser så mycket trådar om tjej problem osv, och de flesta verkar ganska nöjda då NÅGRA vettiga personer skriver något smart. Och det är precis det jag är ute efter. En i mängden av de tröga som kan säga något smart som hjälper mig i mitt verkligt pinsamma problem.

Oh just. Brunetten på bilden, som sitter med min syrra, heter Angelica och är hennes närmsta kompis. Jag kanske ska prata med henne? Det är dock förjävla pinsammt.
Ajja jag får se. Men skriv gärna vad ni tycker.
Byebye!

---------------------------- - ------

EDIT 4:
Fick sluta tidigare idag då jag jobbar över måndag och tisdag, känns skönt. Något som är mindre skönt/roligt är ju detta problem igen...jag blir galen.
Vafan är det med mig?
Läste nyss igenom min senaste edit och jag skriver ju för fan som om det vore min flickvän. "valde den sena bion ifall, ja ni vet". Jag menar...VADÅ "ni vet?"?. Ush..måste fan ta tag i detta nu och få det ut ur min skalle. Ni har rätt, fragbite. Hon måste ut ur min lägenhet. Och att jag är "kär" i henne får jag bara ta och glömma. Fantisera om sex osv det gör väl alla, kanske inte med sina syskon då, men det är väl skit samma. Hade inte planerat något jävla förhållande och skaffa barn och skit ändå.
Men jag ska försöka prata med henne när vi äter mat. Säga att typ min polare har blivit vräkt och måste bo hos mig ett tag. Kan inte du flytta till någon utav dina kompisar? Angelica till exempel?
Får hoppas att hon tar det bra, om jag nu får tummen ur röven och tar upp det.

Finns ju iofs en annan lösning. Jag glömmer sexet och allt. Låter henne bo kvar som en vanlig syster och hjälper henne med att hitta ny lägenhet och så? Det låter väl mest vettigt då hon lär komma på mig med att en polare ska flytta in. Hon känner, i stort sätt, alla mina kompisar så...
Sen om jag tittar lite på henne i smyg när hon har underkläder på sig är väl inte helt fel? Eller..kanske lite men vafan :P

Ska se vad som händer ikväll. Lovar att jag ska försöka glömma allt bara och fortsätta som om jag aldrig haft några speciella tankar om henne.
...men är jag för svag så måste jag be henne flytta av olika själ som jag tyvär inte kan avslöjja.

Bjuder på stavfel för att jag har lite bråttom. Hejsvejs.
.///Uppdaterar senare.

---------------------------- - --------

EDIT 5:
Tack #223
Föregående tråd
Nästa tråd

2 796 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 796 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..