Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
1

Steam/ CS

Postat av Badonkadonk den 15 Oktober 2004, 22:36
6 kommentarer · 35 träffar
Okej såhär ligger det till, jag har formaterat om min dator och tog bort precis allt.
Jag installerade Half-Life game of the year edition när installationen skulle börja stod det någonting om att jag saknade waw ljud så det kommer inte fungera korrekt.

Jag sket i det här och fortsatte installationen, laddade ner steam ifån steampowered.com eller vad det nu hette installerade det och genom steam intstallerades counter-strike.

Jag klickade in på en server och CS uppdateras, jag kommer in på servern och har inget ljud. Antagligen för att jag saknar waw ljud eller vad den tjatade om innan...

Någon som vet, kanske vet eller har samma problem kan väl vara snäll att dela med sig av den information som du sitter inne på. Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..