×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt headset, kommer det lösa mina problem?

Postat av demonenlol den 24 Juni 2015, 12:49
5 kommentarer · 392 träffar
Hej!

Nu är det så att mitt headset har pajat och jag är i behov av ett nytt såklart, så jag tänkte mig ett Razer Kraken.

Jag sitter på en bärbar dator inkopplad till en extern monitor, tangentbord, mus osv. och det funkar helt ok. Anledningen till varför jag gör det och inte köper en stationär dator är att jag pluggar i USA och därför har jag inte lust att lägga en massa pengar på en dator som bara står och dammar hemma hos päronen 9 månader om året.

Tidigare hade jag ett Steelsound Siberia V2 som hade en 3.5mm ingång och då fick jag inte mikrofonen att fungera riktigt, den plockade upp mitt ingame ljud och musik osv. så det var sjukt störande för polarna när man gibbade, satt skype osv.

Razer Kraken är har dock en USB ingång så därför tror jag att det skall fungera som det skall automatiskt nu, eller kommer jag uppleva samma problem?
Försökte febrilt att byta frekvenser på mikrofonen och ljudet för att få något att fungera men det gick åt skogen.

Är Razer Kraken ett bra headset?
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..