×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sitter fast i skiten totalt.

Postat av v6manneN den 24 Juni 2015, 13:31
35 kommentarer · 2 241 träffar
Hej, jag vet inte riktigt om detta är det bästa stället att be om råd men jag har ej orken att regga mig på nån forum sida så det fick bli denna,

Jo jag är en man på 28 år som är gift med två barn 2-4 år sedan 5 år tillbaka.

Jag älskar min fru och har alltid gjort det även fast vi haft det tufft ibland med barnen och haft det tufft ekonomiskt så har vi ändå gått igenom åren rätt bra. Men på senare år har det känts knackigt och man känner inte att den andre visar någon kärlek tillbaka.

Så en dag på jobbet så stötte jag på en otroligt vacker kvinna som var 5 år äldre dessutom inte härifrån utan var bara här på besök, vi pratade lite snabbt och vi båda märkte direkt att det var något som klickade väldigt bra, jag kunde inte sluta tänka på henne resten av dagen, jag träffade henne dagen efter av ren slump igen på samma gata där jobbet ligger och vi pratade igen och bestämde för att byta nummer. Sånt man ser i filmer var faktum ja hade blivit stört förälskad mitt huvud var rena katastrofen jag kunde knappt köra försiktigt och uppmärksamt till jobbet för jag inte kunde tänka klart. Jag drogs mer och mer till henne precis som en drog man jagar, man vet att den inte är bra men man måste ha den.

Jag hade aldrig känt så här förut det var värre än första skolcrushen, vi båda började inse ganska snabbt att det var seriöst och Jag berättade för henne om mina barn och fru och hon ville backa men det var väldigt svårt för oss båda vi låg i pratade om att vi borde sluta ses men det slutade alltid med att vi låg och höll om varandra till slut ändå och började fantisera om att starta ett liv tillsammans, hon hade en son på 13 år i hemlandet också och skulle snart åka hem då dagarna började ta slut på visumet.

Jag hade ju som sagt haft den lite knackigt med frugan och en av anledningarna av många var jag hittade en chat konversationen från internet med en man där min fru pratat sex och skickat bilder men aldrig träffat mannen eller sagt sitt riktiga namn, jag vet till Faktum att hon aldrig kunnat träffa mannen så vi kan våra scheman bra dessutom så var hon hemma hela tiden med barnen medans jag gjorde karriär. Vi bråkade och hon förklarade att hon var utråkad och att gnistan försvunnit lite, vi gick igenom det och jag förlät henne, och jag tror inte jag hade träffat denna kvinna om inte detta hänt med frugan för jag älskade henne för starkt på den tiden att jag aldrig hade kunnat träffa någon annan.

Så nu sitter jag i skiten och vet vad jag ska Göra, hjärtat vill Ha den nya kvinnan men hjärnan och själen tänker på frugan och barnen. Mestadels på barnen, och jag vet inte om jag nånsin kommer kunna släppa denna kvinna och om jag kommer ångra mig för resten av livet ifall jag väljer barnen och frugan, jag har aldrig träffat en kvinna som denna allt är otroligt bra sexet kommunikationen allt är perfekt och vi känner så starkt för varandra.

Jag hoppas man kan få någon annans historia eller något råd jag befinner mig i en annan dimension för tillfället.

Tack för mig.

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..