×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blixtrande smärta i hjärtat

Postat av dal1s den 23 Juli 2015, 00:52
56 kommentarer · 1 722 träffar
Hej FB!

Jag är en kille på 15 år (ja...), väger cirka 60 kilo och gymmar tre gånger i veckan. 180 cm lång. Så dra ingen förhastad slutsats om att jag är ett litet fetto som sitter och spelar och knölar i sig chips varje dag.

Ibland får jag dessa sjuka smärtor i bröstet, precis vid hjärtat, som kommer helt oregelbundet och inte vid någon speciell aktivitet. Jag måste andas väldigt små andetag för att det inte ska göra ont, om jag andas in rejält så kommer den här blixtrande jävla smärtan.

Nu till det läskiga. Jag har haft detta "problem" i ett par år nu, men då har smärtan kommit max en gång i kvartalet.

Idag är tredje dagen på raken jag får denna smärta, efter att jag inte har haft den på typ ett halvår. Första dagen testade jag att dra in en stor inandning, och det gjorde skitont, tills det bara ploppade till i hjärtat när mina lungor var helt fulla. Smärtan försvann med ploppet. Gjorde samma sak igår, och idag.

Är orolig att det är någon slags propp? Det känns verkligen som att det är en liten kula i hjärtat som bara släpper med ett plopp, och så försvinner smärtan.

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..