×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tröttnat på spel?!?!

Postat av pimpen1 den 22 Juli 2015, 23:54
26 kommentarer · 1 029 träffar
Jag har varit en gamer sedan jag var 5 år. Jag spelade en del Nintendo 64, har en massa goda minnen därifrån. Särskilt ifrån Super Mario. Senare kom World of Warcraft ut, brorsan köpte spelet och jag satt bredvid där, jobbig och bara tjatade om att spela. Jag fick göra min gubbe på Wow som nådde upp till några levlar. Tråkigt nog fick jag inte spela så mycket då min bror spelade mest. Senare fick jag däremot ett eget konto att spela på i TBC (The Burning Crusade expansionen). Jag saknar den tiden då för att jag njöt tungt av den tiden jag spela. Jag hade kul på riktigt och jag kunde inte vänta på att komma hem och fortsätta questingen på min lvl 70 Rouge. Jag spelade därefter Wow en väldigt lång tid, från TBC till början av WoD. Jag tog ett par pauser i MoP då jag kände att spelet dog ut mer och mer.

Under MoP och WoD spelade jag också en del League of Legends och lite CSGO. Jag började spela lite mer CSGO efter WoD och la helt av med League då. Nu har jag tröttnat på CSGO.

Och till "problemet" eller vad man nu ska säga. Jag har typ tappat spellusten helt. Jag klarar av att spela dessa mainspel som Wow, League, CSGO i typ 10 min, sen dör jag av tråkighet. Känns meningslöst. Jag saknar det där suget jag hade för ungefär 4 år sedan. Jag är 16 just nu btw.

Till frågan, känner du att du börjat tröttnat på ditt spelande?
Hur gammal e du, hur länge har du spelat konsol/dator och vilka spel har du spelat?
Har du några spel du kan tipsa om?

Jag gillar adventure spel. Helst online. Jag fastnade mycket för WoW under den tiden jag spelade. Sandbox spel där det krävs kreativitet är också kul (Minecraft har jag spelat en massa).

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..