×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stark lust att fisa på flickvännens kaktus

Postat av nixten den 22 November 2022, 21:48
5 kommentarer · 416 träffar
Det kom till min kännedom att min flickvän införskaffat sig en kaktus i vardagsrummet, vilket jag kan tycka är lite opassande då julen närmar sig och en julgran hade varit mer lämpligt. Hursomhelst har jag på senaste dagarna haft ett starkt och oroväckande begär att dra ner byxorna och puta mitt arsle gentemot denna gröna filur (precis innan röven nuddar taggarna), men har lyckats hejda mig då inte alla kanske uppskattar att få en fis riktad mot sig med en tillkommande odör.

Bör jag konfrontera flickvännen och berätta att denna kaktus måste bort eller ska jag bara bekänna mina djupaste fantasier om att fjärta på denna gröna mackapär? Jag tror främst det är färgen som triggar mig då grönt kan associeras till en hederlig stinkande fjärt, lite som tjuren retar sig på den röda kappan som matadoren står och viftar med. Kan självfallet bifoga bild på kaktusen, eventuellt om folk inte tror mig en bild på när min röv är jämsides.
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..