×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
20

Förstöra för en familj.

Postat av jyyyyrgen den 9 Mars 2015, 12:53
182 kommentarer · 5 205 träffar
Ska ta det väldigt kort.
En anställd på mina föräldrars arbete (En invandrare) har bland annat förstört för mina föräldrar med att repa sönder våra bilar på jobbet (3 gånger) hon SKA jobba 5 dagar i veckan men arbetar knappt 1 gång i veckan (Resten utav dagarna är hon sjukanmäld)
Hon har fått oss att betala stora summor för att lagen är som den är.
Hon har gjort en falskanmälan på min mamma om att hon har misshandlat henne FÖR att kunna vara ledig en hel vecka (Detta hände för 2 veckor sen)

Nu till grejen, vi känner en advokat som åker runt i olika städer för att sätta dit invandrarfamiljer som låtsas vara ensam för att få bidrag från staten och betalda lägenheter/hus.
Denna idioten gör precis så, men i själva verket så bor hon inte ensam utan hon bor och lever med sin man och 3 döttrar men huset står skrivet på henne och att hon bor ensam i huset FÖR att få sina bidrag på ~22.000kr.

Vi skulle kunna be advokaten åka ut till hennes hus och sätta dit hela familjen, det räcker med att advokaten hittar ett plagg som tillhör en man eller fler än 1 tandborste.

Hade ni satt dit henne? Hon lurar staten, hon är en utav dem som ni betalar skatt till (Ni med jobb) för att hon har lurat staten med att hon bor ensam och det är MÅÅÅÅNGA invandrare som gör det tragiskt nog.
Uppdatering skriven 12 Mars 2015, 21:56
EDIT: För er som undrar så har kärringen åkt dit och mina föräldrar väntar nu en tid till en rättegång där vi har två advokater som stödjer detta och tack vare henne så lever nu hennes man och döttrar på gatan förmodligen.

Karma säger jag bara, dock tog detta senare än väntat.
Uppdatering skriven 15 Mars 2015, 16:59
EDIT2: Med tanke på att folk tror att detta är en troll tråd så ber jag er att kolla in denna tråden som jag gjorde 2013. http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovriga-tradar/thread/1182066/har-hon-ratt-till-att-gora-sahar

Tack! Läs tråden och då får ni se att det handlar om precis samma sak.
Har inte kunnat/orkat uppdatera mer då jag har varit iväg sen i torsdags och det blev bara en kort update. Jag skulle kunna uppdatera när mina föräldrar får reda på datumet för rättegången, det lär nog hända om någon/några veckor med hjälp av vår alldeles egna och tappra advokat men också en nära vän till min fader <3
Uppdatering skriven 12 Juli 2015, 17:05
EDIT3: Alright, eftersom Gyllenestrupen ville ha update och jag hade helt glömt bort denna tråden så kommer det en update nu. Kort sagt.
Vi kontaktade en advokat som skulle titta lite mer över en f.d anställd hos oss som ljuger för staten att hon bor ensam för att få ut mer i bidrag, men istället så bor hon med sin man och sina döttrar.

Det som har skett är att hon fick sparken för lite mer än 2 veckor sedan och hon har nu blivit dömd till att betala tillbaka hela summan som hon har ljugit till sig samt att hon har fått detta i sitt register. Vad vi senast fick höra är att hon ska nu leva på sina döttrar, tragiskt nog. Hoppas innerligt att hon kommer till stor skada. För det lär nog hända så mycket som hon röker.

182 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 182 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..