×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

loppis fynd!

Postat av Kalle Lindroth den 3 Februari 2019, 16:08
0 kommentarer · 473 träffar
Är inte en snubbe som brukar hänga runt på loppis fast idag var jag på en och med mina polare då vi inte hade något bättre för oss.
Jag kollade runt och såg bara massa skit som tekoppar, kalle anka pockets och massa sketna dvd filmer tills jag kommer till näst sista bordet....
Jag kollar runt och ser något som sticker ut det är en jacka! Jag drar ut jackan och ser att det är en "North face jacka" frågar snabbt snubben som står vid sitt bord vad han ska ha för den.
- öhhhh 60kr, svara han
Jag drog ut en hundring snabbt och betala jackan sen stack därifrån.
Har kollat upp modellen och ser att det är ungefär en sån modell jag ville ha vilket är jävligt nice! Såhär ser jackan uthttps://www.zalando.se/the-north-face-m-1990-mountain-jacket-outdoorjacka-th322t006-h11.html?size=M&wmc=SEM460_NB_GO._8769288730_702403891_42248086968.&opc=2211&gclid=CjwKCAiAv9riBRANEiwA9Dqv1URmgQ-U61MjzYwfpsSDMuC5z4IyqajV3cHo3hgaE3zBhYZXOkJXJRoCZwgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
, notera att den är Gore tex vilket betyder vattenskyddat material, samma som på min.
SÅ nu är min fråga har ni någonsin gjort något loppisfynd?

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..