×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rörmokare!

Postat av zkqx den 21 Mars 2015, 23:32
9 kommentarer · 1 680 träffar
Halloj Fragbite, går just nu mitt sista år på gymnasiet som ekonom men känner mig inte alls sugen på att plugga vidare i 3-5 år samt jobba på ett kontor eller liknande. Har pratar med en kompis som är rörmokare som säger att hans lön ligger på runt 40 lök i månaden, han pratar också om hur mycket rörmokare behövs och att efterfrågan bara kommer att öka och det är möjligt att lönerna också kommer att göra det.

Det jag undrar är vad en rörmokare kan tjäna i månaden samt timlön, jag har googlat runt lite men hittar så många olika svar. :confused:

Sedan undrar jag hur jag går tillväga om jag vill bli rörmokare i och med att jag inte har gått VVS-linjen på gymnasiet. (Bor i Norrköping)(Ska också prata med skolans SYV men hon är sjukskriven i 3 veckor till)

Och allmänt om det finns några rörmokare här eller folk med erfarenhet, hur är jobbet? Roligt/Tråkigt? Slappt/Mycket att göra osv. Tack på förhand
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..