×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
29

Är fragbite ENögda? ? :S :S :S

Postat av FredrikKarlsson den 19 Januari 2015, 21:07
109 kommentarer · 3 271 träffar
Tycker det är lite skumt, andra får länka till vafan dom vill på sin profil.
Men jag får inte länka ett jävla dugg, för då blir jag tillsagd.
Senast PM från mod

"Gång på gång bryter du mot våra regler. Det är dags för skärpning från din sida.

Att posta länkar på din profil för att tjäna pengar är INTE okej. Fortsätter du att försöka utnyttja vårt system kommer vi stänga av alla konton associerade med din IP-adress."


För det första, vart i helvete står det att jag inte får skriva vad jag vill på min profil?
Det står INGENTING om något vad man får skriva på sin profil, självklart får man inte bryta mot svenska lagen osv men det gör jag inte..

Det står i FORUMREGLERNA att man inte får länka till reklam, men min profil är väl för helvete inget forum?

Och nu till den stora frågan, vad i helvete är det som skiljer sig så jävla mycket att länka till sin blogg och inte till twitch?
Du kan väl för fan tjäna enorma pengar på twitch också och antagligen mera en vad du gör på en blogg om du är duktig och har subs..

Men ändå sitter killen AkA "mod" själv och länkar DRÖSVIS med reklam och saker han kan tjäna pengar på, men det är fucking OKEJ tydligen?
http://i.imgur.com/dlbuB51.png
AMEN TJAAAAAA :S :S :S är ni fucking enögda eller?

Vad säger ni själva medlemmar om detta?
Är det inte möjligt att tjäna pengar på twitch?

Och ska vi tala om nån annan person som också har/hade hög status och gör drösvis med reklam så är det xantha som har varit huvudmoderator hon sitter och gör drösvis med reklam om sin bartender klubb..
http://i.imgur.com/MKUeVJg.png
WTF going on seriously? Så jävla feministiskt så det skriker om det.. Jävla blå ögda.

VAD SÄGER NI? OKEJ att moderator får länka vad dom vill i sina profiler medans vi användare bara får skriva ett kort ord om oss själva?

Rättvisa tycks inte finnas här på fragbite iaf den saken är klar!


Pss, har försökt få kontakt med mod och skrivit ett pm om varför han behandlar alla olika.
Tyvärr har han inte svarat, antagligen för att han inte har något svar.
Men kan med hjärtat skriva att jag nog kommer snarast få en kommentar här eller på pm där han skriver "inte sett ditt pm förrns nu" bara för att hitta på en jävla ursäkt..
Uppdatering skriven 19 Januari 2015, 21:08
Mod = en kopia av b-man.
Kan möjligtvis vara samma person?
Föregående tråd
Nästa tråd

109 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 109 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..