Det blev som bekant svenska fnatic som segrade i den gångna helgens major-turnering, ESL One Cologne. Turneringen hade dock klart fler vinnare än så, detta står klart sedan offentliggörandet av det belopp som försäljningen av klistermärken i CS:GO drog in. Totalt rör det sig om drygt 4,2 miljoner dollar, motsvarande nästan 36 miljoner kronor.
Totalsumman avser försäljning av både lagklistermärken och de speciella personliga klistermärkena med autografer från proffsen. Något som exempelvis kan fungera som ett trevligt minne från detta fantastiska evenemang vars final hade över 1,2 miljoner tittare. Detta är, om något, ett gott tecken på att crowdfunding fungerar alldeles utmärkt även inom CS:GO-scenen.
Totalsumman avser försäljning av både lagklistermärken och de speciella personliga klistermärkena med autografer från proffsen. Något som exempelvis kan fungera som ett trevligt minne från detta fantastiska evenemang vars final hade över 1,2 miljoner tittare. Detta är, om något, ett gott tecken på att crowdfunding fungerar alldeles utmärkt även inom CS:GO-scenen.