Tjenare.. mitt första klipp är nu uppe och jag vill gärna ha allas åsikter om det, vad jag borde förbättra, hur jag borde göra det, etc.. tacksam för hjälp.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Vad du borde förbättra? En aning snyggare frags och lite bättre motstånd, inte folk som sitter och campar i ett hörn och har sämre reaktioner än botar...
haha, att tänka på är att synca musiken med filmen. Blir bättre känsla och behagligare att kolla på. Färgerna var för mörka... gör dem ljusare. Använd inte pan/crop alls i csfilmer. Man blir yr och somnar.
helt okej tyckte det laggade mycket faktis, men du kan läsa min moviemaking tutorial så du får 200fps på klippen o inga huds. Skit enkelt det finns bilder på exakt vad du ska göra :)
Bättre kvalité
Bättre frags
Ta bort radar
Fixa färgerna
Överväg att byta ut modellerna och texturerna
Ta ut i så hög upplösning som möjligt
Överväg att byta ut musiken till något bättre
Använd dig inte av slowmo för ofta
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ok, inget direkt "nice" eller "DAMN" med dina kills...
Gör bättre kills innan du gör filmer!
OKEJ? kkthxbye!
Så ska de se ut.
Musiken och editen var inte heller så bra , men fortsätt försök.
skön jag e
www.sk-gaming.com/member/Westn eR / sen bläddrar du ner lite så ser du en nerladdnings länk:)
Inte lika mycket idiotfärgskit.
Kör bara slowmo om det är något RIKTIGT galet.
Priceless!
Och när det kommer till editingen, ha ljusare färger så man verkligen ser alla mörka vrån!
Bättre frags
Ta bort radar
Fixa färgerna
Överväg att byta ut modellerna och texturerna
Ta ut i så hög upplösning som möjligt
Överväg att byta ut musiken till något bättre
Använd dig inte av slowmo för ofta
Mina tips