×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan ej se nya sms eller samtal - Samsung

Postat av hAR1! den 15 Februari 2012, 22:38
10 kommentarer · 1 591 träffar
Hej!


Min flickvän har stött på ett irriterande problem med sin mobiltelefon. Grejen är att hon inte kan se nya sms som kommit, alltså telefonen tar emot smset men det går inte att se vem som skickat det eller vad som står. Hon kan heller inte skicka sms.

Samma sak gäller när någon ringer och hon inte svarar, är det mer än 1 person som ringt så kan hon inte se vilka det är. Men att ringa och svara samtal är inga problem.

Dock har hon kastat bort kartongen och kvittot på telefonen (fråga mig inte varför) så vet inte vad det är för modell. Det är iallafall en samsung, touchmodell med android.


Någon som stött på något liknande problem?

Jag är rätt säker på att jag hittat rätt modell nu: http://www.prisjakt.nu/produkt .php?rec=992586

Kan även tillägga att problemet dykt upp tidigare, men gått till sig efter ca 1-2 dagar. Men nu har det hållit nå över en vecka.
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..