×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator Problem/Kraschar

Postat av TheSeriesMan den 26 April 2016, 20:14
4 kommentarer · 591 träffar
Hej, Har Köpt ett AMD Sapphire R9 390 och allt har vart alldels perfekt tills nu. Problemet är att datorn crashar typ alla fall några gånger Var annan dag och jag är ganska trött när jag spelar och sådär så kraschar datorn när jag spelar med vänner. Det som händer antligen Fryser datorn men händer typ aldrig och så har vi att den får BlueScreen och då står det SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION Och jag har sökt up det och det verkar vara något med Drivers/Drivrutinerna att göra.

Jag har det senaste och allt men den kraschar mera nu en förut, Hade AMD Catalyst förut och nu har jag uppdaterat till AMD Crimson fast den Kraschar mycke mer nu men uppdaterade för den inte skulle krascha på spel t.ex GTA 5 m.m. Funderar på att gå tillbaka till Catalyst igen men sen fick jag också när jag testade den Nya Mirror's Edge Betan så fick jag Red Screen of death som har något med grafikkortet att göra och e bara så jävla trött på det här nu någon som har fått likadant typ eller någon som vill hjälpa till? Hjälp Önskas gärna.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..