×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn dålig?

Postat av EmuT den 7 Juli 2015, 21:45
12 kommentarer · 587 träffar
tjena nu är det så att jag köpte en ny dator för cirka 6 månader sen http://www.inet.se/produkt/1972500/acer-predator-g3-605-gtx-970 den kostade runt 11 tusen och redan när jag fick den märkte jag att den inte var så bra som det står att den ska vara t.e.x kör med 2 stk skärmar har alltid gjort det och brukar alltid titta på streams på ena skärmen medans jag spelar på andra och det kunde jag göra på min gamla dator men kan verkligen inte göra det på den här för då laggar jag så nå otroligt i spelet jag spelar. jag kan ej spela spel som kräver lite extra vilket datorn lätt borde klara t.e.x GTA V får lag spikes hela tiden osv medans min polare med en dator för 5k mindre kan spela det helt lagg fritt. Det är inte bara att det blir så utan när jag har spelat något låt oss säga typ counterstrike då när jag quittar spelet kan datorn frysa sig i typ 5 minuter tills den funkar igen.
och jag uppdaterar drivrutiner så fort jag får nya uppdateringar och formatera om datorn har jag ej gjort för vet inte riktigt hur man gör det en av mina kompisar säger att det ska vara massa skivor man använder till att göra det men jag fick inte en endaste skiva till datorn för att göra något sådant.
så om någon av er vet vad jag ska ta mig till så skulle det vara underbart.
MvH EmuT
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..