×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Paladins

Postat av ettatta den 3 Oktober 2017, 12:24
4 kommentarer · 512 träffar
Tjena, hittade ett spel för någon vecka sedan som heter Paladins. Man skulle kunna kalla det en overwatch kopia, det funkar lite på samma sätt. Det finns ett gäng champions och alla har olika abilities, sedan spelar man det som ett FPS och det fick lite olika gamemodes.

Deras egna beskrivning på spelet:
Paladins is a first-person shooter video game developed by Hi-Rez Studios, the developers of the MOBA SMITE. The game is rooted in a colorful sci-fi fantasy setting featuring Champions, playable characters that have their own unique fire-function and skills. Combat in Paladins is also nearly entirely skillshot-based, meaning projectiles can be dodged. Although each champion has their own personality and abilities, to get around Paladins' maps, the real character variation comes from the Cards and Item Systems that augments a champion in different ways.

Har hunnit spela lite mer än 40h på spelet. Är det någon mer här på fragbite som spelar Paladins, eller någon som är intresserad utav att börja? Släng iväg ett PM till mig så kan vi lira med varandra. Såklart så spelar jag på PC, spelet finns även till konsol.

Spelet finns att ladda ner på Steam och det är gratis. Jag sökte på fragbite forumet och hittade ingen tråd som handlade om detta spel, så tänkte det kunde vara bra att ha en så folk får upp ögonen för detta spel. Hittils tycker jag spelet har varit väldigt roligt, har inte hunnit testa på competetiv än men det kommer.

Så dedikerar denna tråd till att diskutera spelet och dess updates samt att hitta folk att spela med.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..