×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En brud som man inte kan släppa

Postat av Hagge00 den 2 Oktober 2017, 22:33
10 kommentarer · 1 175 träffar
Tja! vet ej hur jag ska börja men har en brud i mitt huvud som jag bara inte kan släppa. Det började med att vi sågs på en fest.Kysste henne och fick hennes mobilnummer.
Vi snackade i 1 vecka tills allt dog.Kan vara att jag var för på ingen aning eftersom jag frågade henne om hon ville ses o käka på en restaurang,hon tolkade detta helt fel och trodde någon dejt
men ville liksom bara träffa henne som en rolig grej.Vi struntade sen att snacka via sms och skickade på snapchat istället.Efter ett tag frågade jag henne varför hon ej skriver
längre så kommer hon med sin bortförklaring har ej haft tid och det är bara bullshit.Detta gjorde att vi började skriva på sms igen men därefter dog det igen eftersom hon
inte ville ha pojkvän för att hon hade en för ca 3 månader sen.Jag vet att folk kommer tycka att jag inte har någon självrespekt elr e allmänt störd men det går fan inte
släppa henne när man fortfarande tycker om henne. Så min fråga till er vafan ska jag göra,ska jag släppa henne elr vänta ett tag? vill liksom ha henne som kompis
och hålla kontakten. Har även skaffat nya brudar bara för att rensa tankarna.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..