×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Super Mega Party (League Of Legends På Svenska)

Postat av SuperMegaParty den 7 September 2017, 15:23
0 kommentarer · 589 träffar
Hejsan!

Rikard heter jag och är ledare i ett litet League of Legends Community som vi kallar för "Super Mega Party" på Youtube! Vi gör allt vi kan för att underhålla LoL-entusiaster! Vi är allt mellan silver och diamond (jag själv är g5 atm).

Vi blev inspirerade att starta en kanal med League of Legends content efter att ha tittat på Nightblue3 och Sp4zie mf!

Vi har ett rullande schema med minst 2 stycker videos i veckan samt 2 stycken livestreams.
Vi laddar upp videos Onsdag och Söndag klockan 18.00.
Vi livestreamar Måndag och Torsdag klockan 17.00.

Jag vet inte om detta är av intresse för er, men jag vill ändå visa att vi finns!
Vi spelar jättegärna med folk när vi livestreamar och det skulle vara roligt att få in lite nytt folk helst med lite högre rank men alla är såklart välkomna!

Jag är ny på Fragbite och har lite dålig koll, så är det något jag bryter mot eller så, så säg gärna till, haha! :D

Länk till vår kanal:
https://www.youtube.com/channel/UCeXWQC-u9U2KaMzF6X2OHEQ?view_as=subscriber

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..