×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver era tips och idéer!!

Postat av flang den 7 September 2017, 15:49
2 kommentarer · 828 träffar
Hej!
Jag har fått i uppdrag av kund att bygga en webb samt mobiltjänst.
Dem vill att tjänsten ska fungera såhär: Det är som ett gratis lotteri, dem lägger upp en produkt till utlottning som dem inte har fått sålt, som mer eller mindre ligger och samlar damm på lagret.

Där kan då personer trycka "jag vill delta" och så skriver dem in sin E-post och deltar helt gratis.

Allt är klart och vi skulle precis gå live med deras lilla tjänst, då jag får nys om att det är olagligt i Sverige att lotta ut saker på slump.. Hade inte i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att ge bort saker GRATIS kunde vara olagligt..

Så nu måste jag komma på det smartaste sättet att komma ifrån "Lotteri-stämpeln" genom att välja ut typ 10-15 st av de som deltar att på något sätt tävla om vinstplatsen.

Och det är här jag behöver hjälp! hur tycker ni jag bör lägga upp den sista tävlingen? quiz, motivering, litet spel?
Tänk på att det ska vara anpassat till iOS applikation, Android applikation samt webb.

Tack på förhand! :)

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..