×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

znipe.tv

Postat av Krull-Arn den 16 Mars 2017, 00:10
0 kommentarer · 1 664 träffar
Någon mer som testat znipe.tv än (multi pov stream lösning)? Jag testade tjänsten idag och måste säga att jag är imponerad.
Själv ser jag inte alls att den skulle byta ut den traditionella streamen för live events, åtminstone inte för den generella tittaren. Dock fungerar det extremt bra för att kolla in något specifikt (för mig var detta att kolla in draken under hans första nip match).
Även vod delen verkar fungera mycket bra, och bör inte minst vara användbar för analyser för folk inom branschen.

För mig fyller den främst hålet från saknaden av in-game hltv som sällan finns möjligt längre, men kanske kan användas mer för underhållningsvärde om de i framtida event inkluderar kommentatorernas stream/röster. Någon mer som har någon åsikt?

För övrig verkar den gamla cs profilen vilden vara delaktig i projektet:
http://fragbite.se/cs/news/39370/testa-streamingtjansten-znipe-under-esl-one-cologne
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..