×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2 skärmar, csgo minimeras

Postat av zxcvbn den 22 Augusti 2014, 15:17
11 kommentarer · 4 694 träffar
Sitter och lirar csgo på min "main" skärm, har så att när jag rör musen till vänster på skrivbordet så åker den till den andra skärmen, så i csgo när det t.ex kommer någon på vänster sida och jag rör musen väldigt snabbt och ska skjuta dom så minimeras spelet. Har dött otroligt många gånger pga detta och är jävligt less på att det minimeras hela tiden.

Någon som vet någon lösning? Orkar inte börja ta bort skärmen när jag ändå använder den utanför csgo för typ skype, spotify och internet osv.

Går det att spärra skärmen så man inte kan trycka på den ifall man har fullscreen mode på något program?
Windowed fullscreen mode eller windowed är inte ett alternativ i csgo. Har så pass dålig dator att jag måste ha 800x600 upplösning, och om jag sätter windowed så blir det högre upplösning och jag får runt 30-40 fps :S

Snälla hjälp, tack!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..