×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med bruden

Postat av 317ftw den 22 Augusti 2014, 15:04
29 kommentarer · 2 079 träffar
tja, har hållt på med en brud ett tag nu o vi har träffats ganska många gånger o sovit med varandra oså. vi har sagt att vi satsar på ett förhållande. grejen är att jag har dålig självkänsla och söker därför mycket bekräftelse vilket hon inte alls tycker om.. hon skrev igår att ett förhållande aldrig kommer funka om jag ska söka bekräftelse hela tiden... jag skriver ofta typ saknar dig osv.

Hur fan ska jag bete mig? jag är oxå väldigt social av mig vilket gör att jag ofta hör av mig o skriver typ vad gör du? osv.

Är det oxå bekräftelse om man frågar typ vad gör du osv? eller är det okej att skriva?

behöver fan svar på detta...går o nojjar hela dagarna nu om jag ska skriva vad gör du eller vänta tills hon skriver? men då känns det som att hon inte ska skriva och att vi ska glida ifrån varandra...

Hon skrev igår att hon är intresserad av mig och gillar mig osv.
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..