×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med internet

Postat av Zagge den 23 Februari 2015, 23:01
4 kommentarer · 524 träffar
Blir fly förbannad på mitt internet nu alltså.(?)
Någon kväll i veckan kommer sinnesjuka lagspikes som jag bara märker av i cs. Pingen flyger käpprätt åt helvete ingame men bredbandskollen + skype osv visar inga problem alls. Detta lagg brukar sitta i 1-2matcher vanligtvis, det är inget konstant lagg utan det kan gå 10-15sek i början av en runda där det flyter som det ska, sen helt plötsligt så spikar det upp igen och jag kan knappt röra mig. Får aldrig en hel runda utan detta lagg när det väl kommit. Nyss slutade det efter första halvan av matchen.

Ska tilläggas att vi bytte från bredbandsbolaget till Telia för ~2veckor sen kanske, men upplevde denna skiten med bredbandsbolaget ibland också.
Tips på vad jag lär kika på för att kunna hitta problemet? Är så sjukt svårt att göra något när jag inte har en aning om vad som är fel och när det uppkommer.
Tacksam för alla idéer som finns atm :/

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..