×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
5

Slog unge HJÄLP

Postat av Grampa Flash den 10 Oktober 2017, 20:53
13 kommentarer · 1 348 träffar
Hej alla min vänner!

Jag har tidigare gjort en tråd om kaxiga snorungar och vad man skall göra åt dom. 95% gav tipset att man skulle nita dom, vilket egentligen inte känns rätt för mig. Men nu ska jag berätta vad som hände igår kväll.

Jag och en kompis hade varit på konsum och handlat lite, och var nu påväg hem till mig. Några minuter från mitt hus gick vi förbi ett gäng äckliga skrikiga 11,12 åringar, vi är 16 och 17.

I alla fall, vi hinner inte mer än ett par steg förbi dom föränn en av skitungarna skriker: -Vad har ni i påsen bögar?

Jag som redan var ganska irriterad ikväll lyder inte min kompis råd att ignorera honom, så jag går fram till honom och säger: - Vad fan kallade du mig?

- Bögjävel? säger han. Jag börjar bli mer och mer irriterad och känner verkligen att ett utbrott är nära.

- Öppnar du munnen igen svär jag att jag nitar dig din lille snnorunge. Säger jag till han. Han och hans kompis bara skrattar då och kallar mig svennetönt mm.

Nu har jag gått från irriterad till arg, och jag slår till honom (med öppen hand) i huvudet. - Va fan gör du svennebög. Säger han till mig. - Jag varnade dig sa jag. Dom blev ganska tysta en stund där och jag gick iväg till min kompis.

Men vi hann bara gå några steg till innan vi hör dom skrika efter oss igen. Då spricker det i mig, alla tips och kommentarer här på FB passerar i revy framför mina ögon, och jag blir jävligt förbannad. - Nu tar vi dom, säger jag till min kompis som också är ganska pisst nu.

Så vi kutar mot dom som två galna elefanter, och dom blir såklart lite rädda och försöker springa. Men vi får tag i två stycken, dock sticker dom andra ett 30 tal meter där ifrån.

Jag, som är sjukt förbannad nu tar min snorunge och trycker ner hans huvud i en vattenpöl, och ger han upprepade örfilar. Min kompis tar sin och kastar in honom i en blöt buske, gång på gång.

Jag fortsätter trycka ner hans huvud i vattenpölen och tvingar han be om ursäkt. Samma gällde hans kompis.

När han väl bett om ursäkt drar jag upp honom från marken och ger han ett hårt slag rakt i pannan och säger. - Tilltalar du någonsin mig igen kommer det bli mycket värre. Sedan släpper vi honom och han kutar iväg, gråtande och skrikande - MINA BROSSA KOMMER KICKA DIG ASSÅ SVENNEJÄVEL!!!

Jag tror jag vet vem den här lille skitungens brossa är, och jag känner mig faktiskt lite rädd nu, på samma gång som jag känner lite dåligt samvete för att jag nitat två så försvarslösa skitungar.

Frågan är. Gjorde jag rätt? Jag har aldrig gjort såhär förut och det kändes inte så rätt direkt.
vad hade ni gjort? hade ni gjort likadant...Jag kan lungt säga nu att man borde bara ignorera dom.

Men gjort är gjort och nu kommer jag antagligen bli jävligt nitad av knattens brossor, men jag antar att jag får ta det :/???

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..