×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Låg med lärare

Postat av 16somrar den 7 September 2017, 16:37
14 kommentarer · 7 492 träffar
Okej, Skriver detta direkt nu när jag tagit mig hem till datorn och haft en sjuk jävla dag. Ni tror säkert att jag mytar men, jag ber er att ta detta på fullaste allvar. Som titeln lyder så låg jag alltså med min fucking spanskalärare. Vi kan kalla henne "Sara". Sara är då en spanska lärare typ 34 bast lång, blond brud som ser helt okej ut, Inte ful som fan men inte modell fin.

Det började med en helt vanlig gymnasiedag för mig. Jag går alltså i 1an och gick till skolan som en helt vanlig pöjk. Klockan var 9 då jag anlände till skolan, gick på massa lektioner och hängde med polarna. Sista kursen som jag hade var då spanska och Sara hade berättat lektionen innan att jag behövde stanna kvar efter denna lektion och göra en diagnos då jag var borta då alla andra i klassen satt och gjorde den.

Spanska lektioner tickade mot sitt slut och elever i min klass gick då ut från rummet. Sara bad mig och en annan polare stanna kvar efter lektionen för att sitta och göra diagnosen i salen. Polaren satt och skrev diagnosen i kanske 20 min och sedan lämnade han in den. Själv hade jag bara gjort 3/4 delar av den och satt kvar ensam då i salen. 10 minuter efter han dragit så kommer "Sara" fram till mig och frågar om jag hade någon flickvän i skolan, JÄVLIGT udda fråga tänkte jag och svarade med ett nej. Hon fortsatte då med att fråga om jag hade förlorat oskulden, (har legat 1 gång tidigare) men jag svarade nej, då jag tänkte att det skulle vara konstigt att svara på frågan alls.
Efter det säger hon till mig att springa ner till Skolsystern och be om "skydd" och sedan springa tillbaks upp igen till salen. Kåt som jag blev gjorde jag det såklart som en jävla blixt och när jag kommer tillbaks sitter hon på lärarbänken med byxorna nerdragna samt trosorna nerdragna och tar på sitt underliv. Jag drog ner byxorna och körde, dasen var stenhård och jag kunde inte stoppa mig själv. JAG VISSTE JU ATT DETTA VAR FEL.

Kan tillägga att de här var runt 16.30 tiden och det var nästan tomt i hela skolan, Hon måste ju vetat att sjuksystern var kvar i skolan.

Efter det drog jag bara hem, satt och tänkte på hela skiten på bussen och tåget hem. Vad fan händer nu? Kan jag åtalas eller något? Vad händer om hon berättar för någon? Ber er att ta detta på allvar. HAR PANIK

Sorry för stavfel och fuckad meningsbyggnad, hade bråttom som fan. Ursäkta språken också
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..