×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

rädd att jag inte får några polare (gymnasiet)

Postat av Låst konto 290458 den 22 Augusti 2017, 22:56
6 kommentarer · 792 träffar
Tjena det är så här att jag fuckade upp lite i högstadiet bara softade och jag jobbade inte. Sökte in på bygg kom inte ligger reserv. Så fick börja på en riktig konstig skola. Friskola vi är 10 pers i klassen alla verkar flummiga. Hela skolan består utav invandrare och emos samt fetton med marknads kepsar. Känns sådär har gått där 3 dagar nu och allt är bara stelt. Vill inte hänga med nån afghan eller gå runt med wt människorna.

Så antingen går jag kvar här i 3 år på en bajs skola med konstiga människor och är ensam resten av gymnasiet. Elr söker jag in på IM och pluggar upp lite och sen går jag med dem som är 1 år yngre.

Har en till fråga kan jag söka in IM och gå där i 2 månader typ och plugga upp något betyg och sen hoppar jag in i bygg i någon klass. Behövde 5 poäng för att komma in på bygg.


Tack o hej leverpastej
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..