×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bråkade med polarn för jag inte är troende!

Postat av Studsmatta_Xx den 3 Juni 2017, 02:20
13 kommentarer · 866 träffar
Tjena min kompis är troende och jag bryr mig faktiskt inte ett skit men vi diskuterade om att jag tydligen skulle hamna i helvetet för jag inte tror på gud. Jag frågade han då kommer jag hamna i helvetet för att jesus inte har visat sig för mig. Han svarade med att ja du måste ta emot gud nu :D Sen kallade han mig dum i huvudet för att jag inte tror på gubben i molnen. Sen tänkte jag på det att. Är det inte konstigt när han ibland tar en cigg och röker e-cigg 24/7 och även ska tatuera sig. Medans han svär och kallar folk dum i huvet.

Frågan är om nu gud finns. Varför skulle jag hamna i helvetet? Det är ju skillnad fall det är nåt mirakel att någon ängel räddar mig från cancer då hade jag förmodligen blivit troende. Men om han nu inte visar sig någon gång i hela mitt liv varför skulle just jag hamna i helvetet då?

Förmodligen hamnar jag i helvetet r.i.p säg till fall jag ska hälsa hitler eller ozzy!

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..