×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Blackouts i jobbiga situationer

Postat av Pastapwr888 den 30 December 2016, 11:30
13 kommentarer · 767 träffar
Hej Fragbite,

Tänkte att vi skulle dela med oss utav knepiga situationer när man helt tappar talförmågan, inte kommer ihåg vad man ska göra på jobbet/skolan eller bara rent av glömmer bort vad det är man pratar om i en konversation. Och självklart, vilka konsekvenser det blev utav det.

T ex förra veckan på jobbet. En kund kommer in på mitt jobb angående sin bil. Hon vill göra både det ena och det andra. Och när hon frågar hur vi ska göra för att lösa det tappar jag helt talförmågan. Jag får inte fram ett ord, vet exakt vad som ska göras men jag kan inte komma på hur jag ska få ut orden. Det slutar med att jag bara sitter och säger "eehhh".
Det blev ju såklart väldigt stelt eftersom jag bara satt där å glodde, och jag helt plötsligt ställer jag mig upp och går iväg utan att säga ett ord. En kollega fick hoppa in och rädda mig för jag kunde inte gå ut och bemöta personen som en normal människa. Väldigt pinsamt såklart eftersom att chefen sitter någon meter bort och jag fick en ordentlig tillsägelse.

Det här kanske inte va det bästa exemplet men ni förstår säkert vad jag menar.

Vill helst bara känna mig lite bättre och höra era jobbiga situationer, så dela gärna med er om något liknande som hänt er!

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..