×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Börjat i ny klass hjälp! Tips!?

Postat av MackanBoyy den 12 September 2016, 18:12
19 kommentarer · 1 391 träffar
Hej! Har gått i min nya klass i cirka 3 veckor nu, nu börjas de med grupperingar. Jag är med 2 killar på rasterna som är schysta! Vi är som en grupp som går tillsammans. Sedan är det några andra i en annan grupp med 5 andra, där dom sitter och ätet tillsammans osv. Men på rasterna går dom inte tillsammans. Då blir det oftast 2 och 2 eller 3 ibland. Jag hänger med dom ibland och sitter med dom, ja är vän med 2 i gruppen (bra vän med ) dom andra inte lika. Nu till min fråga! Hur ska man komma in i gruppen? Hur länge håller dom på med grupperingar? Dom jag går med vill att ja ska med dom hela tiden, men ja vill vara med den andra gruppen med! Dissar jag dom? Hur ska jag göra? Står mellan två grupper nu och de är svårt. Håller dom på med grupperingar länge ? Det är en kille som är i den andra gruppen som brukar umgås lite med alla men nu känns de som att han glömt mig helt. Vi har knappt snackat något. Innan var han riktigt nära. Jobbigaste är när man ska sitta med dom andra och den känns som man dissar sin andra grupp! Hjälp! Tips o idéer tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..