×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-6

Nya vänner (tråkiga)

Postat av Studsmatta_Xx den 27 Augusti 2016, 21:50
17 kommentarer · 976 träffar
tja!
jag har lagt upp inlägg om vänner och ny skola bara kolla in dem inläggen så förstår ni lite bättre kanske!

Började min nya skola i måndags (9an) anledningen till att jag bytte är att morsan har fått ett bättre jobb och då flyttade vi. Första skoldagen var sjukt nervös men den gick hyfsat bra träffade några killar som jag ska snacka om senare. veckan blev bara bättre och bättre för varje dag som gick. Men dem killarna jag träffade som förmodligen kommer vara mina vänner i 9an var sjukt tråkiga enligt mig. Mina förra kompisar i gamla skolan var roliga lyssnade på samma musik rökte och drack var på fester och gjorde allt djävulskap. Jag vet att dessa nya kompisar kommer vara mycket "bättre" för mig och jag kommer spendera mer tid till skolan.

lite om dessa typer då... Vi lyssnar inte på samma musik , vi spelar inte samma spel , ingen av dem röker eller dricker eller gör "roliga" saker vilket jag tycker suger... jag är medveten om att det är "bättre" att jag inte gör sånt. ska jag visa den nya världen för dem? Antingen kommer dem tycka jag är en pundare och bara dissa mig och göra sina saker själva. Eller blir dem förälskade. Jag tror dock dem inte kommer tycka om det och tycka att jag är en jävla idiot som håller på med sånt...

Blir bara mer ledsen över hur roligt mina gamla vänner verkar ha. Kollar jag en my story blir jag bara ledsnare och ledsnare... Ska jag bara ta kontakt med dem gamla vännerna och fixa sjukaste hemma festen med chans att bli kompis med dem igen och hänga med dessa på fritiden?

Förlåt att jag skrev så dåligt men bara säg till fall ni inte fattar nåt <3
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..