×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-10

Skolka från ny skola 2a dagen :/

Postat av Studsmatta_Xx den 23 Augusti 2016, 09:35
20 kommentarer · 1 699 träffar
Hej
Jag är ny till en skola känner ingen idag skulle vara andra dagen jag hade diarré o sket innan skolan för jag var antagligen nervös jag går iväg och är lite försenad så alla har gått på lektion jag vet inte vilket klassrum eller nåt jag ska gå till så jag bara går hem.... Min brorsa är hemma jag säger att jag spydde på skolan och utanför dörren innan jag gick in stoppade jag handen i halsen så jag skulle ha nåt o torka upp sen går jag in o skiter diarré igen dock jätte lite! Brorsan litar inte på mig o säger att jag ska gå tillbaka o vi tjafsar ett tag sen går jag in på rummet o skrev till mamma att jag hade diarré o spytt hon har inte svarat än men hon lär ju förstå att jag bara skolkar har sån sjuk ångest va fan ska jag göra? Ska jag säga sanningen till morsan när hon kommer hem att jag hade diarré men att jag fejkade spyan så jag kunde gå hem? Kommer vara sjukt akward imon i skolan att jag var "sjuk" en dag i :D (skrev på mobilen därför jag skrev som en noob men säg till fall ni inte förstår nåt tack på förhud)
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..