×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

kanske får gå om Ettan -.-

Postat av NsL_17 den 20 Augusti 2016, 19:50
13 kommentarer · 965 träffar
har precis börjat 2an i fordon med transport som inriktning i en ny skola, för den skolan ja gick i innan tog bort transport som inriktning. I fredags sa rektorn till mig att min förra skola inte hade skickat in mina betyg i Matten,Eng,Idrott och sa att dem måste placera mig i ettan om ja inte har dem betygen.

Först trodde jag att ja hade F men sen ringde ja rektorn från min förra skola och hon sa att Matten engelskan och idrotten är uppdelat i 2 år vilket ja tycker är helt efterblivet så ja har alltså gjort hälften i dem ämnen. Jag kräver ha betyg i Matten och Engelskan för att gå kvar i tvåan men nu kan ja få gå om ettan bara för det, min gamla lärare i ettan visste att ja skulle ta transport som inriktning och byta gymnasium i tvåan men han sa ingenting om att betygen är uppdelade i två år, vad tycker ni om det här?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..