×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad heter spelet?

Postat av pojkvaskerr den 19 Augusti 2016, 15:22
18 kommentarer · 2 179 träffar
Söker ett spel som jag spelade nån gång mellan ca 2006-2009. Det var inget spel man köpte utan det fanns på sidor som jesper.nu och spela.se osv. Minns att det började med lite scener innan spelet drog igång, har för mig att man fick se några scener på folk som var på ett dagis sedan var det en muskulös man med svarta kläder och långt hår på dagiset som skulle ut och kriga mot skelett/zombies och då började spelet.

Bilden var inte rörlig utan man var fast på en o samma bild men man hoppade omkring och sköt skelett/zombies för att ta sig till nästa bana/level. Man kunde hoppa på ikoner eller liknande för att få nya vapen så som lasergun, flamethrower osv med ett visst antal skott. När skotten var slut fick man tillbaka sitt standardvapen som man jämt hade. Tror man hade ett visst antal liv också och man förlorade liv när skeletten/zombiesarna nuddade en. Det fanns ljud på spelet och det var någon bakgrundsmusik hela tiden också.

Väldigt luddigt förklarat men minns inte överdrivet mycket och det är därför jag behöver er hjälp för att få reda på vad spelet heter ifall någon känner igen sig. Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..