×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

viktökning hjälp!

Postat av hawkizgoud den 15 Augusti 2016, 21:41
18 kommentarer · 852 träffar
Så har fått motiviation problem nu med både kost och träningen! Gick upp från 53 till 64kg skit for kanske 1.5-2 månader nu har jag varit på 64 kg i över 1.5 månad motivation är väl borta mest på grund av ekonomiska problem denna månaden.

Men vill ha tips på vad man kan laga som är bäst för gå upp i vikt! Tänker inte köpa snabbmat för aldrig i mitt liv gått upp 1kg på de även om jag ätit 14 pizzor på 10 dagar! jag kan äta samma mat hur länge som helst utan tröttna så vilken rätt ska jag laga mest för snabbast få resultat med min vikt?

T.ex kanske jag äter 300-400g potatis med 200-300g kött 3-4 gånger om dagen sen givetvis äter jag ju frukost på det och även protein shake! Men slutat ökat som sagt.

Så fram med bra mat tips skiter i om det är onyttigt vill fortsätta gå upp i vikt igen!
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..