×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Allmänt desperat som person?

Postat av nixten den 7 Juli 2016, 17:11
5 kommentarer · 688 träffar
Aldrig vågat riktigt ta upp detta problem men tänkte om man på något sätt kunnat få hjälp av andra. Lite pinsamt som sagt. Jag är en allmänt desperat person och jag skäms över att behöva säga det men det har gått så långt att jag behöver hjälp på något sätt. Allt ifrån att jaga tjejer (flera olika) skriva med dem och vara allmänt kåt vilket jag oftast är... Samtidigt kolla in varenda jävla brud på stan, gym osv.... Detta blir ju också att kåtheten gör en med desperat och ja oftast blir det inte normala konversationer utan från min sida snusk samma sak gäller på snapchat om ni använder appen. Jag har försökt hindra mig från saker och ting och tagit bort saker men har aldrig riktigt haft disciplinen och där fallerar det. Mobilberoendet gör det inte bättre heller, måste kolla den sådär en gång var femte minut ifall någon har skrivit. Vissa dagar är man ju lite mer ensam och därav blir det värre. Hur tar jag mig itu med mitt problem, hur jag går tillväga? Någon som haft eller har samma skit? Jag vill ju inte vara såhär som person och försöker bättre mig, men i perioder blir det bara helt galet överdrivet.

Kan väl också påpeka att jag hade ett porrmissbruk redan från 15 års åldern tills förra året. Har slutat med det helt tack vare (nofap) Mår mycket bättre självfallet, men samtidigt av att inte onanera så blir jag bara ännu mer desperatare känns det som, förutom när man fått orgasm...
Uppdatering skriven 21 Januari 2017, 00:24
Vem fes?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..