×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Telefonförsäljare

Postat av Prison mike den 27 Juni 2016, 13:55
8 kommentarer · 922 träffar
Tjena fragbite
Har under mina 10 år utav mobilanvändade aldrig haft några problem med telefonförsäljare. Dem har sålänge jag minns ringt och stört på hemtelefon men inte mobil. När jag för 3-4 månader sedan köpte en ny mobil tecknad med abonnemang från 3 så har jag plötsligt fått samtal minst 3-4 gånger i veckan. Det kan vara samtal från tyskland, usa, och allmänt konstiga nummer. Jag svarar absolut aldrig på dessa utan o söka upp numrerna först och märker då att det är dåliga telefonförsäljare som låtsas vara microsoft support eller säger något som you won the lottery!! Vettefan vad jag ska göra åt det? Det är sjukt irreterande att alltid få dessa samtal. Idag kom det ett kl 10.16 när jag låg o sov. Någon som har haft liknande problem som kan hjälpa mig? Ska jag kontakta 3? Har somsagt inte hänt förut utan kom med mitt nya abonnemang.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..