×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
-1

Hjälp killar ??

Postat av FrökenHistoria den 7 Februari 2016, 04:36
5 kommentarer · 812 träffar
Nekar han sina känslor?

Jag växte upp med honom och tyvärr är jag bästa vän med hans syrra. Han sa två år sedan att han gillade mig och känslan var ömsesidig, han sa det till och med till sin mamma(?!) Men min kompis var inte nöjd. Vi argumenterade och han naturligtvis valde sin syster över mig vilket är helt normalt. Men han kontaktade mig fortfarande i smyg och vi träffades ibland. Han hämta upp mig och vi kysstes i hans bil. Han smsade alltid först och när jag skickade honom en naken bild till honom så "kom" han till och med. Jag frågade honom om han gillade mig men han svarade inte på länge och helt plötsligt sa han nej, jag gillar inte dig längre. Jag blockerade honom på fb och Instagram och alla sociala medier och snackade inte med honom på fyra månader. Men min mamma tvingade mig att gå till hans mottagning (examen, detta var runt sommaren 15), men jag vägrade fortfarande att prata med honom och han fortsatte att titta på mig och ville komma nära mig och skaka hand med mig. Så två månader efter att jag bestämde mig för att återuppta kontakten med honom igen så började vi flörta och han erkände att han var sexuellt attraherad av mig och betedde sig som en riktig prins. Han ville till och med träffa mig men jag hade för mycket plugg då. Men för två veckor sedan så frågade jag honom var vi hade varandra och naturligtvis samma sak hände (jag trodde att han var mogen nu efter ett år) han förnekade sina känslor. Och han började säga elaka saker som verkligen sårade mig. När jag sa att jag inte trodde honom och att detta var sista gången som jag skulle ta honom tillbaka så har han inte läst mitt meddelande. Vad menar han? menade han verkligen vad han sa? eller förnekar han sina känslor? Snälla , hjälp
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..