×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
6

Fråga till alla vänster/godhets människor på Fragbite!

Postat av RandomFantom den 2 Februari 2016, 10:19
33 kommentarer · 1 061 träffar
Öppen fråga till alla ni som kallar er antirasister, feminister, kommunister, socialdemokrater och medmänniskor.

Hur reagerar/känner ni när ni läser om problemen som uppdagas nu lite mer i mainstream media? Våldtäkter/övergrepp i badhus som "flyktingar" begår. Bråk/mord på flyktingförläggningar, samt att största delen av dom som kommer hit är medelålders män. Vill gärna förstår hur ni tänker. Vad tycker ni om männen som kommer ifrån Mellanösterns kvinnosyn? Förstår verkligen inte eran retorik, är det värt att offra allt Sverige var? Säkert land med ett enat folk till ett splittrat land som toppar våldtäktsstatistik, där antisemitism är vanligt (Malmö) och där många Svenskar inte längre ser en hållbar framtid i Sverige. Nu pratar jag för mig själv men jag har inga planer på att skaffa familj i Sverige som det ser ut idag.

Få mig att förstå hur ni tänker, vill veta!

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..