×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

skolmotivation är 0

Postat av Sceptric den 22 November 2015, 22:47
43 kommentarer · 1 819 träffar
Sitter just nu i en gymnasieskola med höga antagningspoäng, jag har relativt bra betyg från nian (mellan B och A i genomsnitt), men jag hatar att vara här. Det känns bara fel, det handlar inte om att jag är lat, jag hatar bara att sitta i skolan, och det har fått mig mer deprimerad än jag någonsin trodde jag kunde bli. Jag har inga större sociala problem, kompisar är inget problem, och i familjen har vi det bra. Allt jag gör i gymnasiet känns onödigt, jag går en högskoleförberedande linje, men skulle aldrig kunna tänka mig högskolan. Vet någon, snälla, vad jag ska göra? Ska jag slita mig genom gymnasiet, inte vilja gå upp ur sängen på morgonen, men gråta av glädje dagen jag tar studenten? Eller ska jag hoppa av och göra något annat?

obs: min första tråd här, har kollat fragbite hur länge som helst men aldrig postat, så please säg till om tråden sitter fel.
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..