×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Dörren plingade mitt i natten.

Postat av facerape den 19 November 2015, 18:15
34 kommentarer · 1 727 träffar
Hej!

Inatt kring 02.15ish så plingade det på dörren och hundarna och min mamma hörde det, efter ca 5-10 min plingade det igen, och sen plingade det igen efter kring 5 min.

Våra hundar fick damp och började skälla som fan och både min brorsa och mamma hörde det så det är ingen inbillning. Eftersom vi inte ville gå ut och kolla vad det var för nåt så kollade vi i fönstret en stund och såg att ingen kunde ha lämnat bron.

Till slut när vi gått ut via bakvägen och kollat vem det var så såg vi att det inte var någon där? Det fanns inga fotspår som helst (det var snö ute men det snöade dock inte at the moment) och snön kunde då inte ha täckt över några fotspår. Mamma och pappa berättade idag att de har hört folk möblera på övervåningen osv då de har varit ensamma hemma.

Är dock skeptiskt eftersom jag aldrig varit med om nåt paranormalt själv, vi har en elplinga så kan väl lika gärna varit den som gått åt helvete?

Vad kan det ha varit?

Tror du på spöken?

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..