×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ångest.. har jag "fuckat" upp?

Postat av KaramellKnugen den 2 September 2015, 11:11
24 kommentarer · 1 648 träffar
Kort bakgrund om mig själv: Är 21, har pluggat 1½ år på yrkeshögskola till kvalitetssäkrare och testare inom IT, fick arbetet direkt efter utbildningen på ett bra företag som ligger i framkant.

Valde för ca 1 månad sedan att säga upp mig för att börja plugga igen. Nu sitter jag här med ett par dagar tills kursstart och funderar på om jag verkligen gjorde rätt. Fick ett jobb direkt efter utbildningen som passade mig, men hade ett par minus (om man får säga så) så som att det tog drygt en timme enkel väg. Nu sitter jag som sagt här och undrar om jag verkligen har gjort rätt...

Är det OK att bara börja söka jobb trotts att man sökt CSN bidrag (inte lån) och ska börja en utbildning? Har trotts allt lite erfarenhet, utbildning i ryggen och goda referenser. Behöver lite bollplank, har tagit detta med mina föräldrar men dom är inte till någon större hjälp..

Mvh.
tzN

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..