×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Jag ska prova mina vingar!

Postat av KingHC den 30 Juni 2015, 12:41
36 kommentarer · 1 560 träffar
Tjo bröder och systrar!

Som rubriken lyder så ska jag äntligen lämna nästen/klippa navelsträngen och detta känns för jävla bra! Jag är snart 20 fyllda och det är nästan så att jag skäms för att bo kvar hemma, men nyligen så fick jag möjligheten via en gammal polare att flytta långt söderut i Sverige ifrån där jag är uppväxt (Jämtland). Det känns som om att ett nytt kapitel av mitt liv startar från och med att jag sätter mig på tåget på Torsdag kväll. Tro det eller ej men jag sålde min dator som jag sitter vid just nu och skriver en av mina sista rader på.

Efter att jag gjorde detta beslut så har jag vuxit så enormt som människa och känner för första gången i mitt liv ett driv att vilja ordna upp mitt liv som har varit en misär allt för länge! =)

Jag ville bara berätta detta för alla er bajtare där ute att om ni verkligen vill ha en förändring i era liv - Sälj datorn och skaffa ett jobb. MVH/ HC fd Datorn missbrukare.

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..