×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Misshandel av bisexuellt flickebarn

Postat av rhythmic den 5 Maj 2015, 11:58
30 kommentarer · 1 133 träffar
Hej Internet. Surfade på Flashback igår och snubblade över tråden https://www.flashback.org/t2563166.

Lite kort: Ett flickebarn gör ett Facebook inlägg där hon [vad jag anser: är sminkad och har smetat ut det blodvite som uppstått] klagar sig över HBQT-hatet som pågår i Sverige och påstår sig ha blivit åkt på grovmisshandel av två män i 20 års åldern. Anledning, enligt henne själv, skulle vara att hon stått för att hon är "bisexuell" (om man nu som förvirrat flickebarn vet sin egentliga läggning i denna ringa ålder) och menar sig åkt på stryk för just detta.

Hur ställer ni er till den påstådda misshandeln?
BO (brottsoffer) har en vän på Facebook som gör att jag blir suspekt till händelsen. Allt som talar för att de har brett på och förstorat upp en bagatell står hon och viftar bort och kommer med undvikande kommentarer såsom "var du där? vad vet du om det?" o.s.v.
Speciellt en av kompisens bortviftningar reagerade jag på. Det var någon som påpekade att BO hade en vit tröja som var helt fri från blod vilket enligt denne påvisar att hela berättelsen är bullshit, varpå många andra utomstående försvarar henne med att det är vår och att hon förmodligen bar en jacka och det är anledningen till att tröjan fortfarande är vit... Men när det efterfrågas bilder på den blodiga jackan så skriver den viftande kompisen något i stil med "tror du inte att den är tvättat eller?"...

Then bitch riddle me this; lite logik...
Hade jag åkt på redigt av oförtjänt spö så skulle jag givetvis spara allt som pekar på att jag faktiskt åkt på redigt med oförtjänt spö - blodiga jackor b.la.

Hittepåare som denne gör att jag faktiskt tycker synd om de som är homosexuella och lever ett normalt liv
- som inte vill göra sig hörd och synas överallt och verkligen vifta med sin läggning (som många andra [Kakan Hermansson b.la.] gärna gör).
- De förstör för Den nöjda bögen.
- Precis som alla dessa baltiska häxor som gått multikultikurser som därefter tycker att pepparkakor är rasistiska och att de därmed borde förbjudas. Att militärkraft bör avvecklas eftersom det kan verka skrämmande för invandrare som flytt från krig för att nämna några.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..