×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Pappa håller på med något skumt..

Postat av IMOvANE den 3 Maj 2015, 00:26
38 kommentarer · 3 655 träffar
Hej.

Pappa har alltid varit en Harley-entusiast och har växt upp i MC-miljö, men detta är bara för mycket...

Har skilda föräldrar så dom bor rätt långt ifrån varandra men jag brukar mest bo med min mamma, men händer att jag bor hos pappa också, men har inte blivit så mycket hos honom då jag haft mycket plugg och har närmre till skolan hos mamma , men har vetat att han varit borta rätt mycket senaste 6~månaderna och gjort någonting.

Iaf var jag där häromdagen utan att han var hemma för att jag tänkte hämta en skjorta, och hittade den här:

http://imgur.com/IOeptlX

Jag har inte ''vågat'' fråga honom om det än men vad fan ska jag fråga honom? Vad kan jag göra åt saken? Betyder detta att jag inte får bo hos honom längre eller nåt? Soc skit?

Morsan vet inte om det än vad jag vet. Vad hade ni gjort i min situation och vad hade ni sagt till honom?

Han har umgåtts med liknande personer rätt länge lite då och då.

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..