×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
2

Drake & Madonna - Blev ingenting mer med det sen.

Postat av jyyyyrgen den 16 April 2015, 20:33
21 kommentarer · 1 029 träffar
Som de flesta vet (Hoppas jag) så stod Drake och Madonna på scen varpå en attack från Madonna så tar hon tag i Drake och börjar strula med honom, sen ser man klart och tydligt att Drake inte gillade det alls. Han var definitivt inte med på det. Han har till och med kommenterat om händelsen. Vill ni veta vad han skrev så får ni söka på det.
http://nyheter24.se/noje/794850-darfor-blev-drake-acklad-av-hanglet-med-madonna

Så kan vi prata om att Madonna gav sig på Drake på scenen? Kan vi prata om att Drake såg allt annat än nöjd ut efter detta? Att många istället skrattar åt hans reaktion efter den påtvingade kyssen från Madonna?
Madonna är 56 år gammal och Drake är 28 år gammal. Låt oss nu säga att Drake hade strulat med Madonna utan att hon var med på det och blev sedan äcklad. Jag undrar hur många som hade skrattat då. Istället hade vi fått läsa långa arga artiklar överallt om hur en känd kvinna blev attackerad av denna mannen mitt på scenen och en rubrik som "Madonna attackerad av den sexistiska Drake"

Jämnställt? Svar nej. Hade detta hänt en kvinna som sagt så hade alla äckliga nazifeminister gråtit och internet hade istället överbelastats av arga texter.

Jag håller med om att det inte är jämställt men kvinnorna har det definitivt inte jobbigare än männen.
Det gäller bara inte detta, men i många tillfällen så går kvinnorna först.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..