×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Kroniskt korkade människor på fb

Postat av hundvalpen den 28 Februari 2015, 16:46
30 kommentarer · 1 076 träffar
Hej!

Jag sitter och tänker lite på det här med att vara aktiv i ett forum och vad det egentligen gör med ens psyke. Jag menar vissa kommentarer är ju bara så in i helvete jävla korkade att man sitter och mår skit när det går upp för en att människan som skrivit inläggen egentligen inte borde få gå fritt i samhället.

Ta till exempel "Kaira" eller "MullvadeN" som två hedervärda exempel. Jag har sett många inlägg av dem här på Fragbite (förmodligen gör de inte så mycket annat med sina liv) och min slutsats är att detta är två mycket sjuka människor. Det finns nog lite alla möjliga diagnoser där men efterblivna kan jag med all säkerhet säga att de är.

Av alla mängder med inlägg som de skriver så lyckas de aldrig någonsin producera något av värde. Dessutom är de för dumma för att överhuvudtaget kunna fatta hur dumma de är. Jag är nästan övertygad om att de själva är övertygade om att de är två väldigt begåvade individer.

Vilka mer stolpskott finns här egentligen, vilka observationer har ni normala människor gjort?
Uppdatering skriven 1 Mars 2015, 10:35
Edit:

Grejen med Gyllenestrupen är att han bara är ett litet standard fb-troll. Vi har haft många trolls under fb åren som sedan vuxit upp, mognat och därmed försvunnit. Samma sak kommer förstås att hända med honom, därför behöver ni inte oroa er å hans vägnar.

Men personer som kaira och mullvaden försöker inte trolla. De ger sig in i seriösa diskussioner och skämmer ut både sig själva och sina föräldrar. Just det här att de tror sig vara smarta medan vilken normalbegåvad+ som helst bara skäms över hur de ständigt lyckas fördumma varenda litet fragment av en vettig diskussion.

De har inte ens förmågan att tänka "ok, det här området kan jag inte så mycket om. Jag bör erkänna för mig själv att jag kanske inte ska hoppa in i den här diskussionen." Nej, istället tror de sig kunna allt och så lyckas de verkligen alltid att ta något komplext som diskuteras och plocka ner på sin egen pseudo-intellektuella nivå.

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..