×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Tjäna pengar utan att slava

Postat av GULBOLL den 30 Januari 2015, 03:00
114 kommentarer · 5 276 träffar
Tja

Varje kväll innan jag ska sova så sitter jag och tänker på vad jag vill jobba med eller tjäna pengar på, men jag hittar verkligen ingenting som lockar. Är 21 år, har fullständigt slutbetyg och håller på med körkort atm och bor hemma, har jobbat lite hos min far där jag har sparat ihop en del pengar, sitter på cirka 70k. Helt seriöst, varje kväll när jag ligger i sängen så sitter jag och tänker på hur man kan tjäna pengar utan att slava, det kan vara allt från bankrån, personrån, poker eller tjäna pengar på att beckna men jag har inte bollar till det, för oftast så slutar det i knas, antingen så är det ett högre uppsatta gäng som håller i den handeln. Ni som har vart i samma sits och har några tips får gärna langa fram dem. Jag vet att nästan alla kan få jobb om dem verkligen ger 100%, men problemet är att jag vill inte sitta och slava åt en firma och jobba 8 timmar om dagen för livet har så mycket mer och erbjuda. Hur tjänar ni era pengar utan att jobba?
Föregående tråd
Nästa tråd

114 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 114 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..