×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

Jag är en exhibitionist

Postat av thisisfunnn den 14 Januari 2015, 18:20
7 kommentarer · 1 315 träffar
Jag är en 18 årig kille som på senare tid har fått upp ögonen för en viss fetisch, nämligen exhibitionism. Jag får en kick när jag visar min penis för främlingar, men även människor som står nära mig. Jag har vid upprepade tillfällen blottat mig för min syster som är ett år äldre men hon tar ej illa upp, hon tycker att hela scenariot är roande. Jag söker ej den här reaktionen då jag letar efter en viss chock hos mitt "offer". Häromnatten så visade jag min penis för en ung kvinna som rastade sin hund och hon blev väldigt förvånad och rodnade. Detta gjorde mig otroligt upphetsad och jag var tvungen att onanera direkt när jag kom hem.

Jag är orolig över andras säkerhet då jag kanske tar till med lite grövre metoder och kanske t.om. förgriper mig på någon, men jag är även rädd att bli attackerad och utstött om någon får reda på vad jag håller på med. Jag har inte bestämt mig för att söka hjälp ännu men om jag tar det initiativet, hur skall jag berätta det här för en eventuell psykolog? Det känns lite pinsamt...

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..