×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kollision av mopeder

Postat av f00d den 13 Oktober 2014, 00:25
9 kommentarer · 593 träffar
Tjena fragbitare! Ja, ännu en p12 moppepojke som har kolliderat. Så, jag och min kompis skulle ut och åka lite på kvällen så vi skulle hämta en av våra polare som bor på ett lite längre avstånd. För att komma till han så måste man passera denna väg. (( Se bild. ))
http://i.imgur.com/MYYaPTr.png

MP1 = Mopeden framför, MP 2 = Mopeden bakom. - Rosa = människor
Så, det som hände var att vi åkte cirka 45 och det var rätt så halt på vägarna. Vi passerade ett par ungdomar som krökade framför kyrkan. Plötsligt så var det tre personer som gick i bredd mitt i vägen, det fanns tillräckligt mycket väg att köra till vänster om dem men istället så tvärnitar MP1 mitt i körningen och MP2 hinner inte reagera så snabbt förrän hen var ungefär 1-1,5 meter avstånd och tvärnitar med fram och bakfroms, sedan kolliderar dem. På MP1 moped så körde en annan person på moppen, d.v.s att det inte var ägaren som körde moppen när detta hände.

Skador på MP1: Regplåten och stänkskyddet åkte av.
Skador på MP2: På höger sidan av mopeden längst fram så var det glas som gick sönder, där blinkers och ljus sitter. Samt frambromsen är skit trög.

Frågan: Vems fel är det?

Kollision av mopeder

29 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..